Ikea och cirkus-Ivan


Hejsan! I höstas var jag på ikea. Där var det skojj! Jag provade massor av soffor och fotöljer, och det fanns massor med kompisar där. Några finns på bild här nedanför.


Jag personligen tycker att jag ser riktigt smart ut i den övre fotöljen.


Alla var jättesnälla! Jag blev extra bra kompis med den stora elefanten. Han heter Ivan, och har jobbat på cirkus. Han berättade många intressanta historier för mej. Dom handlade mest om hans barndom. Hans föräldrar var också cirkuselefanter, och Ivan är född på cirkusen. Men han skadade ett ben i ett nummer, så han fick lämna cirkusen och flytta in på ikea istället. Men han har det bra där med, bland alla andra djur.


Kramiz kramiz :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0